Längtan efter helgen!

Börjar bli mer och mer påtagligt nu att det snart är helg. Jag unnar de flesta en ledig helg, själv ska man jobba. Har verkligen försökt och gjort allt i min makt för att bli av med passet på Birka på lördag, känner mig bara så trött så jag orkar inte... men det ser ut att bli jobb trots allt. 

Nu blir det ett par timmars jobb på ett ställe där jag hjälper till extra. Har varit där tre gånger den här veckan, vilket är bra om man tänker inkomstmässigt. Jag försöker spara så mycket jag kan nu. 

Imorgon ska jag träffa Alex! Min älskade vän. Det var såå länge sedan. Vi ska ta en fika innan vi båda ska åka till jobbet. Planen är att ta en promenad till stan och möta honom, och sedan från stan till jobbet. Idag är jag lite laid-back med mina promenader, dvs min "träning". Jag har så ont i min fot och i ena knäet. Så jag måste vila då och då för att inte överbelasta för mycket. 

Nu är jag snart framme på jobbet - sitter på tunnelbanan. Vi hörs senare under dagen!