Det här orkar man ju inte med

(null)

Jag får sova på en Alvedon inatt tror jag, känner mig absolut inte som mig själv. Trots att jag egentligen inte känner mig speciellt sjuk, så är känslan mer att jag inte känner igen min kropp. Det är värk i halsen och svalget, oerhört irriterande hosta. Först nu känner jag mig febrig dock. Jag har väl åkt på något skit. Men ingen förkylning - THANK YOU LORD!! Förkylningar på mig är sjukt jobbiga, jag blir alltid sängliggande och helt matt... 

37.35 är förövrigt betydligt högre än min normaltemp vilken brukar ligga på omkring 35.6-36.1, i oaktivt läge alltså. Jag är inte speciellt aktiv just nu, ligger som en död fisk i sängen och mår... ja som en fisk. 

Hoppas på förbättring imorgon, har fått extra starka Alvedon av en kompis som fick dessa utskrivna efter att ha opererat bort halsmandlarna.