Dag 7

 
Dag 7: En bild på någon/något som haft stor inverkan på dig 
Det var ju inte en jättelätt punkt idag måste jag säga. Det finns mycket som haft stor inverkan på mig, hur ska man kunna välja en grej liksom. Eller en person... Skitsvårt.
 
 
I brist på annat, jag får dra till med Alex på den här. Det kommer nog vara en hel del Alex när det kommer till sådant här. Han betyder mycket för mig, så är det bara. Vi fann en vänskap i varandra som jag aldrig trott att jag skulle hitta i någon. Vi är så lika på många plan att man börjar ju undra om vi inte egentligen är syskon alltså... Samma personlighet, samma intressen, och ibland säger vi det den andra tänker och avslutar varandras meningar. Som ett gammalt gift par... Faktum är att vi är gifta. På Facebook. 
 
Jag har nog blivit lyckligare och mer bekymmersfri sedan jag lärt känna honom. För jag vet att han alltid finns där för mig precis som att jag alltid finns för honom. Älskling Alex. Mitt hjärta <3