Happypill songs

Jag satt här igårkväll och klickade runt på Youtube, kollade lite gamla klipp från Eurovision Song Contest, som jag förövrigt älskar... Största nörden är jag! 
 
Hittade två låtar som var med 2014, och som för mig är riktiga glädjelåtar. Alltså det går inte att vara på dåligt humör när man lyssnar. Det är omöjligt!!! 
 
Nummer 1 är från Frankrike, gruppen/bandet Twin Twin och låten "Moustache". Jag kan absolut ingen franska så jag ska inte uttala mig om handlingen, men jag tror att den handlar om ingenting egentligen. Det låter mest tramsigt. "I wanna have a mustache..." Just därför tycker jag om den. 
 
 
Nummer 2 är från det årets värdland, Danmark. Det är också bara så mycket glädje och kärlek, och det är så tramsigt och gulligt så jag kan inte låta bli att tycka om det.