Lördag förmiddag

 
Det känns verkligen inte som lördag idag. Kanske för att jag var ledig igår, och jag är nästan aldrig ledig på fredgar. Är väldigt sällan ledig helger överlag, men för mig känns det som söndag. 
 
Jag ska snart iväg och jobba på Birka. Vi är ett litet gäng som jobbar idag, bara 4 pers så jag åker nog in lite tidigare än nödvändigt för att verkligen se till att allt är under kontroll inför service. (Kontrollfreak). Det lutar nog åt att jag får vara i lilla baren idag, som vanligt. Men det gör inte mig så mycket faktiskt. Det är ganska kul ändå, jag får köra på ensam och det är dessutom jag som får städa och snygga till baren efteråt. Jag blir g-a-l-e-n när ingen annan gör det, när jag kommer dit och hela baren ser ut som "hej kom och hjälp mig". 
 
Lena och Annette jobbar. Annette var på Summerburst igår så frågan är om hon är så taggad på att hitta på någonting idag... Hoppas det. Jag vill alltid gå ut med tjejerna när tillfälle finns, och idag slutar jag 19 och börjar 14 imorgon. Det vore sjukt kul faktiskt. 
 
Jag ska göra ett ryck här nu och se till att jag är klar i tid och inte behöver stressa till jobbet, så som det brukar vara... Pusshej